Administratief beheer
Dienstverlening
Onze dienstverlening is onderverdeeld in de volgende categorieën:
- Actueel houden van de ledenadministratie.
- Verstrekken van informatie aan notarissen bij verkoop van appartementen.
- Voorbereiden in overleg met het bestuur van de ALV’s.
- Verzorgen van uitnodigingen voor de vergadering.
- Digitaal ter beschikking stellen aan de leden van de vergaderstukken.
- Verzorgen van notulen van de vergadering.
- Administreren van de verzekeringspolissen.
Financieel beheer
- Verzorging van de boekhouding.
- Inning van de periodieke VvE bijdrage.
- Opstellen van de jaarrekening.
- Opstellen van de begroting.
- Beheer van de bankrekeningen van de VvE.
- Verzorgen van de incassoprocedure bij niet tijdige betaling.
- Betaling van de facturen.
- Afrekening stookkosten (indien van toepassing).
- Beantwoording vragen kascommissie.
Technisch beheer
A. Klachtenonderhoud
- Laten verhelpen van storingen aan de gemeenschappelijke delen van het gebouw.
- Controleren van de facturen van aannemers.
- Claimen en herstellen van schades die vallen onder de opstalverzekering.
- Administreren van de afgesloten onderhoudscontracten.
B. Planmatig onderhoud
- Beheer en actualisatie van het in opdracht van de VvE opgestelde Meerjarenplan.
- Jaarlijkse administratieve actualisatie van het Meerjarenplan.
- In opdracht van de VvE opvragen van offertes voor planmatig onderhoud.
- In opdracht van de VvE opdrachten verstrekken voor planmatig onderhoud.
- Controle op de uitvoering van planmatig onderhoud.