Dienstverlening

Onze dienstverlening is onderverdeeld in de volgende categorieën:


Administratief beheer

  • Actueel houden van de ledenadministratie.
  • Verstrekken van informatie aan notarissen bij verkoop van appartementen.
  • Voorbereiden in overleg met het bestuur van de ALV’s.
  • Verzorgen van uitnodigingen voor de vergadering.
  • Digitaal ter beschikking stellen aan de leden van de vergaderstukken.
  • Verzorgen van notulen van de vergadering.
  • Administreren van de verzekeringspolissen.


Financieel beheer

  • Verzorging van de boekhouding.
  • Inning van de periodieke VvE bijdrage.
  • Opstellen van de jaarrekening.
  • Opstellen van de begroting.
  • Beheer van de bankrekeningen van de VvE.
  • Verzorgen van de incassoprocedure bij niet tijdige betaling.
  • Betaling van de facturen.
  • Afrekening stookkosten (indien van toepassing).
  • Beantwoording vragen kascommissie.

Technisch beheer

 
A. 
Klachtenonderhoud

  • Laten verhelpen van storingen aan de gemeenschappelijke delen van het gebouw.
  • Controleren van de facturen van aannemers.
  • Claimen en herstellen van schades die vallen onder de opstalverzekering.
  • Administreren van de afgesloten onderhoudscontracten.


B. Planmatig onderhoud

  • Beheer en actualisatie van het in opdracht van de VvE opgestelde Meerjarenplan.
  • Jaarlijkse administratieve actualisatie van het Meerjarenplan.
  • In opdracht van de VvE opvragen van offertes voor planmatig onderhoud.
  • In opdracht van de VvE opdrachten verstrekken voor planmatig onderhoud.
  • Controle op de uitvoering van planmatig onderhoud.
Zoekt u een administratiekantoor? Ga dan naar www.dkadmin.nl